Wat kunt u van ons verwachten?

 

Uw briefadres en post is onze zorg. Als u niet beschikt over een vast woon of verblijf plaats verplicht de wetgever om een briefadres te kiezen. Dit staat in artikel 65 lid 1 van de wet GBA. Bij www.mijnbriefadres.nl kunt u terecht als u tijdelijk door welke omstandigheden dan ook niet beschikt over een vaste woon of verblijfplaats of inschrijfadres. U kunt zowel telefonisch als via de mail contact opnemen met www.mijnbriefadres.nl. Mocht u besluiten om gebruik te maken van www. mijnbriefadres.nl dan gaan we samen met u een afspraak maken bij de gemeente zodat de inschrijving op het briefadres kan plaatsvinden. De gemeente heeft als voorwaarde dat u zich in persoon komt inschrijven.

 

Na inschrijving kunt u van ons verwachten dat wij alle post die op uw briefadres aankomt zeer discreet behandelen. Uw post wordt wekelijks naar u doorgestuurd op het door u opgegeven adres. Dit kan ieder willekeurig adres in Nederland zijn. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om uw post persoonlijk af te halen. Voor post wat doorgestuurd moet worden naar het buitenland wordt een apart tarief in rekening gebracht welke in overleg met u wordt vastgesteld. Alle afspraken die u maakt met www.mijnbriefadres.nl worden zorgvuldig vastgelegd in een overeenkomst. Pas na ondertekening van de overeenkomst zal uw inschrijving plaats kunnen vinden. Voor die tijd bent u, maar ook www.mijnbriefadres.nl, nergens aan gebonden. Hierdoor wordt voorkomen dat er onduidelijkheden ontstaan en kunt u zich beroepen op de gemaakte afspraken.

Heeft u vragen of opmerkingen neem dan gerust contact op met www.mijnbriefadres.nl. Via e-mail: info@mijnbriefadres.nl of telefoon 06 - 87 13 27 03.